גם עכשיו אנחנו כאן בשבילכם - מידע שימושי לימי קורונה

לקוחות יקרים, 
לשירותכם, וכדי לחסוך לכם זמן וטרדות, ריכזנו עבורכם מידע שימושי שיוכל לסייע לכם בימים לא פשוטים אלו. 
לנוחותכם צירפנו לכל תשובה גם קישור רלוונטי, המציע מידע נוסף או מאפשר לכם להמשיך לטפל בנושא, באופן עצמאי ובדרך היעילה ביותר.  
בהצלחה ובברכת בריאות ורוגע!

זקוקים להלוואה ורוצים לבדוק  את תנאי ההלוואות שלנו?

לבחינת בקשה להלוואה לכל מטרה, ללקוחות כל הבנקים, ולמידע על התנאים, חייגו 6660* או הגישו בקשה כאן

האם יש אפשרות להגדיר סכום חודשי קבוע לחיוב מהכרטיס?

בהחלט! ניתן לקבוע מראש את סכום החיוב החודשי בתוכנית החזר חודשי קבוע, וזאת בכפוף לאישור החברה. למידע ולהצטרפות לתוכנית לחצו כאן

מעוניינים לדחות את החיוב החודשי בכרטיס?

הגשת בקשה לדחיית החיוב בכרטיס, בתוכנית קרדיט תשלומים, ניתן לבצע  באתר שלנו, כאן

כיצד חוסמים או מעדכנים הוראות קבע שנתתם בכרטיס?

לעדכון או לחסימה של הוראת קבע בכרטיסכם, לחצו כאן

רוצים לעקוב אחר החיובים בכרטיס ולקבל מידע על כל העסקאות שעשיתם בו?

שירות הודעות חיוב במייל, הניתן בחינם, מאפשר לכם לקבל בכל חודש את פירוט העסקאות בכרטיסכם, ישירות לתיבת הדוא"ל.
במקביל, תוכלו לצפות בפירוט החיובים המלא של כרטיסכם כאן, ואף לערוך בירור ולקבל מידע מורחב אודות בית העסק עימו נעשתה העסקה.
שליחה חוזרת של הודעות החיוב בדואר ניתן לבקש כאן

צריכים לבטל עסקה שלא קיבלתם תמורה עבורה?

חברתנו פועלת בהתאם להוראות חוק כרטיסי חיוב לעניין כשל תמורה. לכן, במידה ובית העסק לא סיפק את המוצר/התמורה/השירות וזמן האספקה חלף, או במידה ובית העסק הודיע מראש כי לא יספק את המוצר/התמורה/השירות, באפשרותכם לפתוח הליך בירור כשל תמורה באתרנו.
חשוב לציין שהיה ויימצא בתום הבירור כי המקרה אינו נופל בתנאי חוק כרטיסי חיוב, נאלץ לחייב את חשבונכם

מעוניינים לבטל עסקה שנעשתה מול גורם בחו"ל?

ראשית עליכם לפנות לסוכן הנסיעות או לבית העסק בו בוצעה העסקה, לצורך הסדרת ביטול הטיסה/הנסיעה/העסקה, בהתאם לתנאי ההתקשרות ביניכם. במידה ופניתם לבית העסק ולא הצלחתם לפתור את המחלוקת בינכם, באפשרותכם להעביר אלינו פנייה לבדיקה. אנו נפנה לארגונים הבינלאומיים ונבדוק זאת מול בית העסק

הכרטיס הבנקאי שלכם ממתין לכם בבנק, אך הסניף סגור. האם ניתן לקבלו בסניף אחר?

באפשרותכם לפנות לבנקאי או לסניף הבנק שלכם ולבקש להעביר את הכרטיס לסניף המבוקש​

האם ניתן להגדיל את מסגרת האשראי בכרטיס? 

כן, ואפילו באופן מידי. להגשת בקשה באפליקציה לחצו כאן.
*להגדלת מסגרת בכרטיס בנקאי יש לפנות לסניף הבנק
בכרטיסים חוץ בנקאים האשראי מועמד לך ע"י ישראכרט מימון בע"מ ובכרטיסים בנקאיים ע"י הבנק בו מתנהל חשבונך.
אי עמידה בפירעון האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל, "ריבית  פיגורים" ריבית בנק ישראל בצירוף % 16.4, המהווה נכון למועד זה ריבית שנתית של 16.5% וריבית מתואמת שנתית של  17.55%.
לשירותכם תמיד

גם בדיגיטל!