גם בימים אלו, אנחנו כאן בשבילכם!
מידע שימושי לימי הקורונה

לקוחות יקרים, 
לשירותכם, וכדי לחסוך לכם זמן וטרדות, ריכזנו עבורכם מידע שימושי שיוכל לסייע
לכם בימים לא פשוטים אלו. 
לנוחותכם צירפנו לכל תשובה גם קישור רלוונטי, המציע מידע נוסף או מאפשר לכם להמשיך
לטפל בנושא, באופן עצמאי ובדרך היעילה ביותר.  
בהצלחה ובברכת בריאות ורוגע!

זקוקים להלוואה ורוצים לבדוק את תנאי ההלוואות שלנו? 

לבחינת בקשה להלוואה לכל מטרה, ללקוחות כל הבנקים, ולמידע על התנאים, חייגו *9137 או הגישו בקשה כאן. 

האם יש אפשרות להגדיר סכום חודשי קבוע לחיוב מהכרטיס?

בהחלט! ניתן לקבוע מראש את סכום החיוב החודשי בתוכנית החזר חודשי קבוע, וזאת בכפוף לאישור החברה. למידע ולהצטרפות לתוכנית לחצו כאן

רוצים לעקוב אחר החיובים בכרטיס ולקבל מידע על כל העסקאות שעשיתם בו?  

שירות הודעות חיוב במייל, הניתן בחינם, מאפשר לכם לקבל בכל חודש את פירוט העסקאות בכרטיסכם, ישירות לתיבת הדוא"ל. 
במקביל, תוכלו לצפות בפירוט החיובים המלא של כרטיסכם כאן, ואף לערוך בירור ולקבל מידע מורחב אודות בית העסק עימו נעשתה העסקה. 
שליחה חוזרת של הודעות החיוב בדואר ניתן לבקש כאן. 

מעוניינים לבטל עסקה שנעשתה מול גורם בחו"ל?

ראשית עליכם לפנות לסוכן הנסיעות או לבית העסק בו בוצעה העסקה, לצורך הסדרת ביטול הטיסה/הנסיעה/העסקה, בהתאם לתנאי ההתקשרות ביניכם. במידה ופניתם לבית העסק ולא הצלחתם לקבל מענה, באפשרותכם להעביר אלינו בקשה לבירור. אנו נפנה לארגונים הבינלאומיים ונבדוק זאת מול בית העסק.

הכרטיס הבנקאי שלכם ממתין לכם בבנק, אך הסניף סגור. האם ניתן לקבלו בסניף אחר?

באפשרותכם לפנות לבנקאי או לסניף הבנק שלכם ולבקש להעביר את הכרטיס לסניף המבוקש.

מעוניינים לדחות את החיוב החודשי בכרטיס?

הגשת בקשה לדחיית החיוב בכרטיס, בתוכנית קרדיט תשלומים, ניתן לבצע כאן.
 

האם ניתן להגדיל את מסגרת האשראי בכרטיס?

כן, ואפילו באופן מידי. להגשת בקשה באפליקציה לחצו כאן.
*להגדלת מסגרת בכרטיס בנקאי יש לפנות לסניף הבנק.

כיצד חוסמים או מעדכנים הוראות קבע שנתתם בכרטיס?

לעדכון או חסימה של הוראת קבע בכרטיסך, לחצו כאן.



 

צריכים לבטל עסקה שלא קיבלתם תמורה עבורה?

חברתנו פועלת בהתאם להוראות חוק כרטיסי חיוב לעניין כשל תמורה. לכן, במידה ובית העסק לא סיפק את המוצר/התמורה/השירות וזמן האספקה חלף, או במידה ובית העסק הודיע מראש כי לא יספק את המוצר/התמורה/השירות, באפשרותכם לפתוח הליך ברור כשל תמורה באתרנו. 
חשוב לציין שהיה ויימצא בתום הבירור כי המקרה אינו נופל בתנאי חוק כרטיסי חיוב, נאלץ לחייב את חשבונכם.

מידע שימושי נוסף...

לשחזור קוד סודי, לחצו כאן.
לשינוי מועד החיוב, לחצו כאן.
להפעלת כרטיס, לחצו כאן.
לדיווח על אובדן/גניבה, לחצו כאן.
לפירוט נקודות בכרטיס, לחצו כאן.

*בכרטיסים חוץ בנקאים האשראי מועמד לך ע"י ישראכרט מימון בע"מ ובכרטיסים בנקאיים ע"י הבנק
 בו מתנהל חשבונך.
אי עמידה בפירעון האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל, "ריבית  פיגורים" ריבית בנק ישראל בצירוף % 16.4, המהווה נכון למועד זה ריבית שנתית של 16.5% וריבית מתואמת שנתית של  17.55%.

לשירותכם,
אמריקן אקספרס